Mallorca se'ns torna gran

0


http://www.diariodemallorca.es/part-forana/2011/08/23/mallorca-grande/697033.html

Mallorca se'ns torna gran. Això ja no és un paratge veïnal on tot era fàcil. Ahir va passar una cosa que em va fer recordar el recent pregó de Gabriel Cañellas a Caimari. Parlava de la senzillesa de l'estil de vida mallorquí, de la cordialitat i com s'anava perdent. I és cert. Fa anys jo deia al Consolat de la Mar, a la secretària de Gabriel Cañellas, demanant una entrevista amb ell, i el president es posava al telèfon. Després van aparèixer els mòbils i jo deia al de Cristòfol Soler i m'agafava el telèfon. El president del Parlament, Pere Rotger, encara ho atén personalment. Ahir, amics lectors, vaig demanar uneix entrevista a un directiu d'una institució i em van dir que havia de omplir una petició per escrit. El que s'ha dit, estem evolucionant, o no?.

El Batle aprofita l'estiu per fer visites
Rafel Torres, batle d'Inca, no s'ha pres vacances aquest mes. Només va tenir uns dies després de la investidura per anar a Moscou en un 4L. Així doncs el primer edil aprofita l'agost per les relacions institucionals i fa visites. Divendres va ser a l'escola d'estiu de Joan XXIII i ahir a la d'Amadiba.