Censura i mal entes per part del Batle d'Inca referent a Millorant Inca

Informació d'ultima hora del Batle: M'han arribat comentaris que aquest fb no s'ha pogut veure durant unes hores. Deman disculpes si ha estat així. Ç(12h del 29.02.12)


Ahir horabaixa, 28.02.2012, vaig penjar al mur de facebook del Batle d’Inca un comentari amb un enllaç a la meva web http://www.millorant-inca.com/. En altres ocasions havia fet el mateix, però per algun motiu aquesta vegada el meu enllaç no va ser benvingut pel Batle.

El comentari va ser el següent:

Moltes coses passen durant el mes de Març a Inca:
Sa Lluna: Dj AMABLE (razz/bcn)
Concurs de transformistes a Inca
SA NAU: Divendres 2 - FERNANDO GARCIA TORRES
SA NAU: Dissabte 3 "WONDERBRASS 3 (LA VENGANZA)"
Visitau
www.millorant-inca.com

Passat poc temps el Sr. Batle va eliminar la publicació i va escriure el següent al seu Mur de facebook:

L'El Batle R. T.Acab de llevar una publicació de promoció de millorant inca. He comprovat que aquesta web funciona amb explotació publicitària i amb ànim de lucre i vull dir que com en altres mitjans a vegades penjaré enllaços pero per respectar les normes d'ús no permetem que es faci promoció publicitària.
M'agrada •  • Comparteix


A continuació trobareu una captura de pantalla del comentari i algunes de les respostes rebudes per part dels seguidors del Batle.




No vaig poder capturar totes, ja que va arribar a tenir més de 34 comentaris.


Segons m’han informat avui dematí, el perfil públic del Batle ja no és visible i tot el que se va comentar al llarg de l’horabaixa del 28.02.12 ja no se pot veure.

Vos don aquesta informació ja que trobo important pels ciutadans d’Inca sabre la veritat i no amagar res.
El mur del Batle se va encendre amb gent donant el seu suport a Millorant Inca explicant que han rebut publicitat gratuïta del seu local sense haver de pagar cap doblers. Persones han donat el seu suport a la Web indicant que http://www.millorant-inca.com/ és una web que visiten molt sovint per informar-se sobre Inca (festes, comerç, cultura...).

Des d’aquì vull demanar disculpes al Batle si he fet alguna cosa mal feta i a més demano disculpes als ciutadans d’Inca que ja no podran accedir al Mur del Batle per expressar de forma lliure les seves inquietuds.

Gràcies a tots i totes pel vostre suport i esper poder seguir endavant sense cap pega amb la meva feina.