LA VEU INQUERA: Gener 2012


Recolecta de queixes i suggerencies per part del Inquers


El solar que hay en la parte de atrás del baquet Inca (calle Puig de Massanella), las ratas suben por las paredes de nuestra vivienda, se meten por las ventanas. Se que los vecinos pasaron aviso al ayuntamiento hace mas de un año y nadie hace nada. En los contenedores se tira de todo menos basura. Todos pagamos impuestos de basura y tenemos derecho a no tenerla en la puerta de casa. ¿Acaso el ayuntamiento no puede denunciar al propietario de este solar para que lo mantenga decente ya que está a la vista de todos los que entran a Inca? Seguro que si no paga los impuestos de basura se lo reclaman como es justo.Basura, hierbas y ratas es lo que hay. Muchísimas gracias.

***
Bones tardes, m'agradaria informar-li de l'estat del camí del pou del Rasquell cap a Son Gual, es troba en molt mal estat i estam cansats de foradar rodes. Ens agradaria saber si es podria posar alguna solució. Moltes gràcies!

****
Per quan un cafe book per xerrar d'alguns temes sr. Batle?
Tenc algunes coses del que trob que s'haurien de xerrar.

***
Son um més del pensionistes a qui ems han pujat el 1%. Però resulta que la puja no me basta ni per pagar els 10€ de renovar la targeta sanitaria...
Després de pagar el lloguer de la casa, aigua i llum, me queden 10€ cada dia per berenar, dinar, sopar... i cualque cafetet...
Que he de fer estar un dia sense menjar... perque me renovin la targeta.
El Sr. Bausa, que NO HAVIA DE PUJAR EL IMPOST, si va poré pujar-se el seu sòu i dels seus amics un 11%. I sabia de sòbres que trobaría el calaixos ben buits i molts de déutes.
Enhorabona i VISCA EL P.P.

***
Jo no he vist la cavalcata aixi que no puc opinar, pero trob que les cavalcates haurien de ser una forma d'unir la gent del poble/ciutat on se fan. Si surten malament, si hi ha poca participacio, no és només culpa de l'ajuntament, tambe és culpa de la poca motivacio cuitadana.
Amb imaginacio, poc presupost se pot fer moltes coses, pero la gent no esta motivada, Inca no té sentiment de poble i aixo s'ha de canviar.

**
He trobat els reis freds, antipàtics...no saluden,ni fan cas als infants que els veuen passar. Només estan pendents dels nins que puguin a la carrossa per fer-se la foto. Crec que no s'hauria de permetre aixó durant el recorregut!!! Crec que si volen fer fotos amb els nins tenen temps suficient abans i després del corregut. Enhorabona per les carrosses però sobre l'escut de l'Ajuntament i el llinatge!!! El trenet i el camió que reparteix els regals podria estar una mica més ornamentat.Veure el tren buit ... era trist. Li faltava molta alegria i seria suficient que anàs carregat d'infants. Molts d'anys i que us dugin molts de regals.

***
Quina vergonya de cavalcada de reis!! Enguany a estat ridicula i de veres crec que es mereix qualque dimisio!! I no m val la excusa de la crisis, xq quan no camions plens de paquets de regal, x omplir!! Inca la ciutat que tu vols? Nestic empagait!!!

***
He de decir que se han colocado algunas señales verticales nuevas en el municipio. Esperemos que sigamos asi. Y que los reyes traigan pintura.....

**
buenos dias rafel,hoy e estado por el centro de salut de son amonda y al dar una vuelta me encontrado con un pozo sin tapadera en la via publica concretamente en la acera q esta enfrente de la entrada de parkin al centro.podriais mirarlo antes de q a nadie se le ocurra mirar mas alla del agujero?

**
sr.Batle esta mañana he estado en el ayuntamiento para informarme de lo que nos dijo usted en el facebook de pagar los impuestos en varias veces al año y una señora que esta en un cuartito en la entrada me ha dicho que eso era una tonteria y que mejor que lo pagara todo a final de año que o si no me saldria muy caro con los intereses ....pero que subiera a la 2º planta y me informarian....en la segunda planta no han sabido darme ninguna informacion y me han dicho que me llegara a la agencia tributaria.....alguien me podria informar de esto .....a ver si se nos va a pasar el plazo.

***
Qualcú me podria explicar que li hem fet els inquers al Sr. Bausa i el seu equipo de govern del PP, perque mos maltracti de la manera que ho fa:
- S.F.M., tanca l'aparcament de la Plaça Antoni Mateu.
- Suprimeix el bus de l'Hospital a l'estació de tren.
I això es aquell polític que abans del 22M prometia que si guanyava les eleccions: hi hauria llocs de treball, no pujar impost, etc. etc.

**
Sr Batle, ya que he repetido hasta la saciedad la inutilidad de la reforma y el gasto innecesario realizado en la Plaza de España, solo queda pedir un deseo para este 2012, que intenten reactivar la actividad, habilitando zonas de estacionamiento limitado y gratis en las calles adyacentes o alguna medida de este tipo, encaminado a hacer comodo a la gente llegar y comprar como ha sido toda la vida. Feliz y prospero 2012.
**