Centre de Perruqueria i Estetica Llongueras Elite Inca

Centre de Perruqueria i Estetica Llongueras Elite Inca





C/ Hostals, 7, 07300 Inca, Mallorca · Com arribar-hi

Telèfon 871910601  Horari: Dl - Dv: 09:00 - 20:00    Ds: 09:00 - 19:00



Xisca Bauza Ramis

Entrevista a la Cap de Perruqueria de Llongueras Elite Inca

Quant de temps fa que et dediques a la perruqueria? 
Duc des dels 12 anys fent feina, 5 anys treballant a Llongueras d’Inca i un any com la cap de perruqueria.  

Els teus pares son perruquers? 
No, ningú de la meva família.


Que et va estirar a dedicar-te a aquesta professió? 
Vaig començar de jove com a ajudant, desprès vaig estudiar la professió a Palma. També, cada 6 mesos, tots els perruquers i perruqueres de Llongueras fan formació per aprendre els nous estils de cada temporada, tant per dona com per home.

Que diferencia la teva perruqueria d’un altre? 
El servei, la qualitat dels talls de cabells, els productes, la perruqueria en general i la marca. És una marca coneguda internacionalment, les tècniques que empram marquen el nostre estil i fan que es pugui reconèixer a primera vista que és client de la franquicia Llongueras. Totes les nostres perruqueries tenen la mateixa personalitat, marcada per Llongueras. 
Tots els petits detalls de la perruqueria són importants: la musica, la decoració. Que des de que entri fins que surti el client visqui una “experiència Llongueras”.


Que trobes que s’hauria d’inventar per millorar la perruqueria?
Pot ser una maquina per rentar els caps a les persones. Existeixen però necessiten algunes millores. Tot és pot millorar, però no trobo a faltar res.

Quina és la cosa mes peculiar que algú t’ha demanat que li facis al cap?
La veritat es que mai m’han demanat res de l’altre mon. Potser algun recollit estrany, però cada recollit és diferent, i cap surt igual.

A tu qui te talla els cabells? 
Les perruqueres del meu centre o jo… Jo faig la part de dalt i elles la part del darrera.

Si fossis la batllessa d’Inca, que canviaries per millorar la ciutat?
El pàrking sobre tot. Moltes clientes diuen que prefereixen anar a Palma o un lloc que tengui millors aparcaments que Inca.


Perquè no empren el pàrking subterrani?
Molts s’han queixat de que han rebut cops perquè esta mal fet… De totes formes tenim clients que fa anys que venen a Llongueras i diuen que no canviarien de perruqueria per res del món. Procurem que els nostres clients estiguin satisfets amb la nostra feina.
Alguna vegada t’has rapat el cap?
Rapat completament no, però si que m’he tallat un costat molt curt i l’altre m’ho he deixat més llarg.

Cada quant et rentes el cap?
Dia si, dia no, i a l’estiu cada dia.




Tags: Peluqueria Llongueras, Llongueres, Peluqueria Inca, Perruqueria Inca, Llongueras franquicia, Peluqueria franquicia,